Πολιτική Επιστροφών

Online Hair Style Expert

Βοήθεια στις Online Αγορές!

Chat με τον Color Expert από 10:00 έως 18:00!Θα σε  βοηθήσει με special hair tips, θα σου προτείνει Secret Offers καθώς και θα σε ενημερώσει για όλες τις Νέες παραλαβές!

Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος προϊόντος που διαπιστώνεται κατά την παραλαβή του, αναλαμβάνουμε την άμεση αντικατάστασή του, χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση του πελάτη, μόλις ειδοποιηθούμε είτε τηλεφωνικώς 2810331321 είτε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου [email protected]
Σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, το διάστημα υπαναχώρησης είναι 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας.

Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής, το KaiZeN-Shop έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους.

Σε περίπτωση μη ελαττωματικού προϊόντος, αυτό είναι δυνατόν να επιστραφεί εφόσον: α) η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή (τηλεφωνικώς ή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), δεν ξεπερνάει τις 2 ημερολογιακές ημέρες, και β) η συσκευασία δεν έχει παραβιαστεί και βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής.

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, απευθυνθείτε στην Εταιρεία μας για την αντικατάσταση αυτού. Η Εταιρεία μας θα αντικαταστήσει το προϊόν εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις του νόμου και τηρηθούν οι όροι της πολιτικής επιστροφών της Εταιρείας. Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος εφόσον ο καταναλωτής επιθυμεί ρητώς την αντικατάστασή του, θα λάβει -μέσω e-mail – εκπτωτικό κωδικό κουπονιού ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων, με το οποίο μπορεί να προβεί σε νέα παραγγελία ή απλώς να αντικαταστήσει το προϊόν που επιστρέφει.

Ο πελάτης επίσης υποχρεούται να αποστείλει φωτογραφικό υλικό στην εταιρεία μας, στο οποίο να φαίνονται ευκρινώς τα κατεστραμμένα προϊόντα καθώς και το δέμα.

Επιστροφές Προϊόντων

Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή προϊόντων είναι να έχετε στην κατοχή σας το σχετικό παραστατικό αγοράς που αποδεικνύει την συναλλαγή (π.χ, Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο Πώλησης/Δελτίο Αποστολής κ.ο.κ) και να έχετε συμπληρώσει τη φόρμα επιστροφής που έχετε λάβει με email.

1) Ελαττωματικά Προϊόντα

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος απευθυνθείτε στην Εταιρεία μας για την αντικατάσταση αυτού. Η Εταιρεία μας θα αντικαταστήσει το προϊόν εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις του νόμου και τηρηθούν οι όροι της πολιτικής επιστροφών της Εταιρείας. Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος εφόσον ο καταναλωτής επιθυμεί ρητώς την αντικατάστασή του, θα λάβει – μέσω e-mail – εκπτωτικό κωδικό κουπονιού ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων, με το οποίο μπορεί να προβεί σε νέα παραγγελία ή απλώς να αντικαταστήσει το προϊόν που επιστρέφει.
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΝΑΓΡΑΦΟΥΜΕ ΕΙΣ ΔΙΠΛΟΥΝ;
Αλλαγές σε ανοιγμένες συσκευασίες ΔΕN γίνονται δεκτές!

Δικαίωμα υπαναχώρησης

Οποιοσδήποτε πελάτης μας αγοράσει προϊόν από το KaiZen-Shop διατηρεί το δικαίωμα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, να επιστρέψει το προϊόν η τα προϊόντα που αγόρασε για οποιονδήποτε λόγο,ακόμα και αναίτια και να ζητήσει αντικατάσταση με άλλο προϊόν,
εκπτωτικό κωδικό κουπονιού ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων, με το οποίο μπορεί να προβεί σε νέα παραγγελία ή απλώς επιστροφή χρημάτων.

Το παραπάνω δικαίωμα υφίσταται μόνο σε περίπτωση που το προϊόν ή τα προϊόντα βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση,χωρίς να έχουν τεθεί σε λειτουργία ή να έχουν χρησιμοποιηθεί ή να έχει υποστεί φθορά η συσκευασία ή το προϊόν καθαυτό.

Σε περίπτωση που το KaiZen-Shop διαπιστώσει ότι δεν ισχύει κάτι από τα παραπάνω διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί στον πελάτη την αντικατάσταση ή την επιστροφή χρημάτων.

Το κόστος επιστροφής του προϊόντος ή των προϊόντων προς την έδρα μας επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη/αγοραστή.

Το Kaizen-Shop οφείλει να επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει να επιστρέψει τα χρήματα εάν δεν λάβει τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους.
Στα χρήματα που θα επιστραφούν πρέπει να περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής που πληρώθηκαν από τον καταναλωτή για την αγορά.

Διαδικασία & Τρόποι Επιστροφής Προϊόντων

1. Στο φυσικό μας κατάστημα:

Μπορείτε να επισκεφθείτε το φυσικό καταστημα ανδρωγεος 5 ( Ηράκλειο), όπου το προσωπικό μας θα ελέγξει την κατάσταση του προϊόντος και θα σας εξυπηρετήσει. Αν επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε αντικατάσταση του προϊόντος ή αλλαγή του προϊόντος με κάποιο άλλο, συστήνεται να επικοινωνήσετε προηγουμένως με το κατάστημα μας, ώστε να επιβεβαιώσετε την διαθεσιμότητα του νέου προϊόντος.

2. Αποστολή προϊόντος:

Μπορείτε να μας αποστείλετε το προϊόν στην έδρα της εταιρίας, ακολουθώντας την εξής διαδικασία:
αρχικά, συσκευάζετε το προϊόντα στο κουτί στο οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας. Συμπληρώνετε τη φόρμα επιστροφής και τη βάζετε μέσα στη συσκευασία.
Κατά δεύτερον, καλείτε την ACS η  ΕΛΤΑ courier  και μας στέλνετε το δέμα στην παρακάτω διεύθυνση, με χρέωση αποστολέα.
Αποστολή προς: κομμωτηριο KaiZeNtm  Μονοπρόσωπή  Ι.Κ.Ε  Aνδρωγεος 5 τκ 71202 Ηράκλειο
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις επιστροφές, τηλεφωνείτε στο 2810331321- 2810331000
Οι φωτογραφίεςτων προϊόντων είναι ενδεικτικές και δεν μπορούν – σε καμία περίπτωση – να λειτουργήσουν δεσμευτικά για το [email protected]